Indien U op deze weblog informatie en/of foto's tegenkomt over / van Uzelf, en U vindt dit niet wenselijk in verband met Uw privacy,
geeft dit dan aan ons door en wij verwijderen het direct.

woensdag 25 juni 2014

Eén week oud.....


……alweer, en ze gaan als een speer!! De 1 kilo grens komt voor een aantal pups al in zicht, maar ook het kleinste dametje doet goed mee. TARU heeft tot nu toe genoeg voeding voor haar 9-tal, en de pups drinken als Tempeliers…. 

Zou dat nu komen door de druppels die ik heb gekregen van mijn lieve collega Diane? Zij studeert veterinaire homeopathie (zie ook de link in de rechter kolom van deze weblog) Van haar kreeg ik een flesje Cardio-V en moest ik elke pup, direct na de geboorte, aan dat flesje laten snuffelen. Dan kregen ze een flinke zuurstofboost, positieve energie en hun zuigreflex werd daardoor geactiveerd. Nou, dat laatste klopt wel…. De tepels van Taru lijken wel magneten. Zodra de pups die tepels zien, zitten ze er ook al gelijk aan vast….

Het is echt genieten geblazen…

'Vrouwencafé'.... (één dametje heeft zich verstopt.....)

'Mannen' aan de bar....

2 opmerkingen:

Hanny zei



Beste Jenni,
Fijn om te horen dat alles zo goed gaat en zo te zien zijn ze in handen van goede verzorgers. We nemen het straks graag over.
Tot binnenkort.
Vr gr Hanny en Perry

Irma zei

Hallo,
Van harte gefeliciteerd met jullie nest.
Ik hoop dat jullie goede baasjes voor ze vinden.
Geef ze een knuffel van ons.

Mvg van Irma van Rooijen.
En een poot van Aslan