Indien U op deze weblog informatie en/of foto's tegenkomt over / van Uzelf, en U vindt dit niet wenselijk in verband met Uw privacy,
geeft dit dan aan ons door en wij verwijderen het direct.

zaterdag 29 december 2012

Lichtpuntje.....


....in donkere dagen. Want de afgelopen week heb ik de dagen een beetje beleefd  onder een grauwsluier. Het waren de herinneringen aan mijn overleden zus die de dagen wat grijzer kleurden. Het was vorig jaar op 2e Kerstdag dat ik haar voor het laatst heb gezien, en 2 dagen later, op mijn verjaardag, hoorde ik haar stem voor het laatst door de telefoon. En op 30 december stierf ze, toch nog vrij onverwachts…. Nee, een echt Kerstgevoel heb ik dit jaar niet gehad, moest gelukkig werken dus dat scheelde weer. En tijdens mijn verjaardag kreeg ik leuke, lieve, hartelijke felicitaties, persoonlijk en per post, mail, telefoon en vooral facebook. Maar toch, je mist die ene….


Maar zie, wie schenkt mij het leukste verjaardagscadeautje? TARU, door loops te worden!!
We hadden haar loopsheid omstreeks deze tijd weliswaar verwacht en, toen CAILIN vorige week loops werd, ook wel gedacht dat het niet lang zou duren voordat Taru mee zou gaan in de “loopse golf”. Maar uitgerekend op mijn verjaardag!! Alsof ze daarmee wilde zeggen: “Kom op, vrouwtje. Achterom kijken heeft geen zin, loslaten is het devies en de blik weer richten op de toekomst….”

En dat gaan we nu dus ook doen. We gaan ons mentaal weer voorbereiden op, naar wij hopen, een leuk nestje in het voorjaar. Ik heb er zin in!!

Bij deze wens ik iedereen een goed en (Leo-) gezond Nieuw Jaar toe. We zien en spreken elkaar weer in 2013.

1 opmerking:

Hettie zei

Een dierbare missen is verschrikkelijk maar de wereld gaat door. Heel veel sterkte in deze moeilijke dagen. Maar gelukkig heb je nu afleiding genoeg. Spannend progesteron, naar de reu, wel niet drachtig enz. En nog een verjaardag tussendoor. Nog van harte gefeliciteerd. En een gezond en gelukkig 2013 toegewenst. Groetjes Hettie