Indien U op deze weblog informatie en/of foto's tegenkomt over / van Uzelf, en U vindt dit niet wenselijk in verband met Uw privacy,
geeft dit dan aan ons door en wij verwijderen het direct.

dinsdag 9 april 2013

Ons oude weblog....

..... is opnieuw verhuisd, maar nu door mij...., IN EEN UURTJE TIJD!!
Menigeen herinnert zich nog wel die enorme flop van Weblog.nl, die in augustus 2011 de weblogs ging verhuizen naar WordPress. Een migratie die 2 dagen zou duren, maar uiteindelijk mááánden in beslag nam, en toen was alles nog niet oké. Uiteindelijk zagen zij daar misschien ook geen gat meer in, en mochten wij het zelf gaan doen.
Vanaf  1 maart j.l. kreeg men dit scherm in beeld, wanneer men op de oude weblog een kijkje wilde nemen:



Omdat ik het heel jammer vond om de oude weblog in het niets te laten verdwijnen, heb ik bij hun het exportbestand opgevraagd. Er staan namelijk op de oude weblog zoveel verhalen en herinneringen, die ik nog steeds koester.
Vandaag ontving ik dan het exportbestand, en de rest was een fluitje van een cent....
De link hiernaast, naar onze oude weblog werkt weer, en wie het leuk vindt kan dus weer snuffelen op onze oude weblog.

Geen opmerkingen: