Indien U op deze weblog informatie en/of foto's tegenkomt over / van Uzelf, en U vindt dit niet wenselijk in verband met Uw privacy,
geeft dit dan aan ons door en wij verwijderen het direct.

donderdag 20 juni 2013

Kleine wereld....


Vanmiddag ben ik met TARU naar de DA geweest om haar te laten enten tegen Herpes. Mocht ze drachtig zijn, dan wil je dat straks liever niet "in je nest"...

Er waren nog een paar klanten voor mij, en even na mij kwam een mevrouw binnen zonder huisdier (ze kwam alleen wat ophalen)
Zij was gelijk geïnteresseerd in Taru, omdat ze zelf ook een Leonberger heeft. En al pratend kwamen wij erachter dat wij recent nog mailcontact hadden gehad over de Veteranenlijst, die (o, schande) waarschijnlijk gaat verdwijnen in ons clubblad, omdat veel leden niet meer de moeite nemen dit door te geven aan de redactie (waar ik zelf een vaste medewerker van ben)
Wanneer een Leo de leeftijd bereikt van 9, 10, of nog ouder, dan wordt dit van de daken geschreeuwd, meestal via Facebook, maar even een mooie foto opsturen voor de Veteranenlijst......, afijn.

PIEGY
Ik had daar een stukje over geschreven in het clubblad, in de hoop dat er misschien mensen daardoor wakker geschud zouden worden (helaas.....)
Maar Tineke, zo heet deze mevrouw, had mij een bemoedigende mail gestuurd, met daarbij een foto van haar vorige Leo-teefje Piegy, die in 2007 gestorven is op de leeftijd van 13 jaar en 3 maanden!!!

We hadden elkaar nog niet eerder gezien, terwijl zij n.b. in Heemse woont (ligt tegen Hardenberg aan) dus dit was een hele leuke en verrassende kennismaking.
Dan is de (Leo-) wereld soms toch erg klein......


Geen opmerkingen: