Indien U op deze weblog informatie en/of foto's tegenkomt over / van Uzelf, en U vindt dit niet wenselijk in verband met Uw privacy,
geeft dit dan aan ons door en wij verwijderen het direct.

woensdag 26 augustus 2015

In gedachten....



Vandaag veel aan ZABRI gedacht...
We werden overstelpt door lieve, steunende en opbeurende reacties. Veelal via Facebook, maar ook via de mail en de weblog. En dat doet een mens goed.

Mijn gevoel is héél dubbel. Enerzijds ben je dankbaar dat ze zolang bij ons is geweest, en tot op hoge leeftijd in goede gezondheid. Menig Leonberger behaalt deze leeftijd niet.
Anderzijds is daardoor het gemis zo groot... Ze was er altijd, en ondanks de aanwezigheid van onze andere dames, en heertje, is er toch steeds die 'lege plek', vooral naast mijn stoel.... Waar ik zat, lag Zabri naast mijn stoel. Ik kijk nog steeds, wanneer ik mijn stoel wil verschuiven, of zij niet in de weg ligt.... Macht der gewoonte.

Zabri is vandaag gecremeerd, en binnenkort kunnen we haar as ophalen. Dat strooien we dan weer uit op de plek waar de as van onze andere overleden honden zijn uitgestrooid. Dan is ze weer 'thuis'....

En wat ben ik nu blij (dat was ik al, maar nu extra...) met het hangertje dat ik van Erik Uiterlinden heb gekregen (en ook nog door hem zelf gemaakt!) als aandenken aan ons 1e nestje pups van Zabri en zijn Joep. Dit is nu een héél dierbaar sieraad voor mij geworden....



3 opmerkingen:

Anneke zei

Lieve Henk en Jenni.

Sorry voor de wat late reaktie.
Zeer triest om dit bericht te lezen. Was zeker wel onverwachts. Elke keer als iemand vraagt hoe oud Bumba is dan vertelde ik vol trots dat zijn moeder al 13 is.
Zeer mooie leeftijd, maar missen doen jullie haar zeker.
"Gelukkig" hebben jullie nog genoeg Leo's om mee te knuffelen als je verdrietig bent.
Henk en Jenni heel veel sterkte met het verlies van jullie Zabri.
De kinderen vonden het trouwens ook heel erg voor Bumba en hebben hem maar even getroost.😢
Groetjes
Frans en Anneke

Perry zei

Hallo Henk en Jenni,
wat onverwachts nog van Zabri.Je weet dat het een keer komt, maar het is altijd weer zwaar kloten als het zover is en je die beslissing moet nemen. Wij wensen jullie veel sterkte de komende tijd.
Gelukkige heb je nog afleiding en veel liefde van de ander honden nu.

Groetjes,
Perry en Hanny en een dikke knuffel van Buck en Barry

Hetty zei

Ha Jenni en Henk,

Dit kan geen toeval zijn toch? Vandaag keek ik op de Notus-Me site, waar ik al heel lang niet meer op gekeken heb.
Tot mijn schrik lees ik dat Zabri er niet meer is. Wat schrikkelijk zeg!! Gecondoleerd.
Tuurlijk weet je dat wanneer ze zo oud is, dat het kan. Maar dan nog.

Ik ben er best door ontdaan ook omdat ze de moeder van Shiva is.
Jullie moeten weer een k…periode doormaken. In gedachten ben ik bij jullie.
Ook al schieten woorden echt te kort in dit geval; toch alle sterkte gewenst in de komende tijd!!

Liefs en een dikke knuffel voor jullie van
Gerrit, Hetty en Naras.