Indien U op deze weblog informatie en/of foto's tegenkomt over / van Uzelf, en U vindt dit niet wenselijk in verband met Uw privacy,
geeft dit dan aan ons door en wij verwijderen het direct.

maandag 25 mei 2020

E-nest 5 jaar....





Wij hebben vandaag weer wat te vieren. 

Het E-nest, en dus ook onze NUPHAR, vieren vandaag hun 5e verjaardag. 

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

We zijn dankbaar en blij dat dit gehele nest deze mijlpaal haalt.
We wensen de eigenaren dan ook van harte toe dat ze nog heel wat jaren mogen genieten van hun h(j)arige huisgenoot.



4 opmerkingen:

Herman en Gerieke zei

Hallo Henk en Jenni,
Jullie ook gefeliciteerd met Nuphar.
Alles goed bij jullie?
We zullen Elin (en Famke) vandaag lekker verwennen! 😊



Groetjes Herman en Gerieke

Gerard en Lidy Koster zei

Hallo Henk & Jenni,

Dank voor de felicitatie , ik zal hem overbrengen naar Chef.
Hier en met hem is alles goed, hoop bij jullie ook.
Met 5 jaar zou je denken dat ie volwassen is, maar wel nog met zijn streken.

Pieter zei

Hallo Jenni en Henk,
Dank, ook namens Loebas, voor de felicitatie!
Hij heeft vanmorgen een extra kapbeurt gehad en loopt nu met Ine in het bos ‘mooi te wezen’.

Alles OK met jullie in deze vreemde tijd? Wij vermaken ons wel en zijn gelukkig nog gezond en actief.

Marianne zei

Hoi lieve Henk en Jenni,
Dankjewel! en ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie E-nest 🙂
Ik zal de knuffel zo direct aan Jock gaan geven. Krijgt hij nooit genoeg van haha!
Het gaat erg goed met Jock.
Hij heeft het dubbel en dwars naar zijn zin hier. Dat geldt ook voor ons allemaal. Jock is in zeer goede vorm, eet goed, rent ontzettend vaak en luistert gelukkig ook goed, hihi.
Ik geloof dat ik een beetje rust heb gevonden sinds we hier wonen waardoor ik een beter (en stabieler !) baasje ben geworden.

Jock is mijn maatje, buddy en knuffel en ik ben dankbaar dat hij met ons mee naar huis mocht komen, nu bijna 5 jaar geleden. Dank!

Hartelijke groetjes,