Indien U op deze weblog informatie en/of foto's tegenkomt over / van Uzelf, en U vindt dit niet wenselijk in verband met Uw privacy,
geeft dit dan aan ons door en wij verwijderen het direct.

maandag 23 juni 2014

Dag 5 / 6...

Broer en zus....
Mijn laatste puppen-wacht-nacht zit er op, jammer….. Zal het missen. Voor je gevoel bestaat de nacht dan alleen maar uit moeder, pups en jij. Zo sereen. Buiten is alles donker en stil, de buitenwereld bestaat dan even niet.

Henk is inmiddels alweer uit de veren. Ik ga straks nog even boodschappen doen en dan mijn bed in. Want aankomende nacht heb ik ook weer nachtdienst, maar dan op de afdeling waar ik werk. De aankomende 6 dagen zullen wij wat minder slaap krijgen dan we gewend zijn, Henk blijft nu  's nachts bij de pups, en moeten wij wat schipperen met de (slaap-)tijd, maar niet zeuren….., we wilden dit immers zelf graag. En we wisten waar we aan begonnen. En nu het met de pups zo goed gaat, geeft dat ook weer extra energie.

Gisteravond hebben we de nageltjes wat afgepunt, een karweitje wat je echt wel met z’n tweetjes moet doen. Want wat zijn die kleine monstertjes al sterk! En ook maar nieuwe bandjes gehaakt, want de nekjes worden steeds dikker. Als het zo doorgaat dan hebben ze hun geboortegewicht wel verdubbeld op de 10e dag. Helemaal volgens het boekje dus.

CAILIN komt af en toe eens kijken wat moeder daar toch allemaal doet. TARU vindt het prima zolang dochterlief maar achter het hekje blijft….

Achter het hekje blijven....

Geen opmerkingen: