Indien U op deze weblog informatie en/of foto's tegenkomt over / van Uzelf, en U vindt dit niet wenselijk in verband met Uw privacy,
geeft dit dan aan ons door en wij verwijderen het direct.

zondag 19 maart 2017

Update Nuphar....

Vandaag opnieuw op bezoek geweest bij NUPHAR. In vergelijking met gisteren was hij al weer aardig opgeknapt!! Hij was blij mij te zien, en we zijn even aan de wandel geweest buiten. Hij genoot van de frisse lucht in zijn neusgaten, en plaste weer spontaan!! Zijn urine zag er ook weer mooi lichtgeel uit. De nierfunctiewaarden waren bijna weer genormaliseerd. Ik beleefde het echt als een wonder.

De enige zorg is nog dat hij niet wil eten. Hij krijgt medicatie voor de misselijkheid, maar we hebben hem vanmiddag toch even moeten 'dwangvoederen'... En dat bleef er gelukkig in. Het is vloeibare voeding, speciaal om de darmen wat te ontzien. Hij heeft nog wel wat last van diarree, maar dit is niet meer bloederig.

Na 4 uurtjes ben ik weer huiswaarts gegaan, en dat (hoorde ik vanavond) vond hij niet leuk.... Hij is een tijdje erg onrustig geweest.
Gerda, die ik vanavond nog sprak per telefoon, zit er aan te denken dat hij morgen weer naar huis mag. Want die onrust is natuurlijk ook niet goed voor hem, en misschien dat hij in zijn vertrouwde omgeving het eten weer sneller oppakt. Hij had trouwens vanavond wel een paar koekjes gegeten, vertelde Gerda nog....

Morgenvroeg overleggen we verder. Ik zal blij zijn wanneer ons jochie weer thuis is.

1 opmerking:

Annemie zei

hey Jenny en Henk wat vervelend weer.
Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op, wij duimen ervoor.
Sterkte ermee.